מבני משרדים מותאמים לשטח | היחידה בניה מתועשת

מבני משרדים מותאמים לשטח

מבנים יבילים משרדיים ומסחריים הם לב העסק ומשקפים רבות על מהותו, ייעודו ודימויו. בעלי עסקים רבים נוטים, ובצדק, לתת דגש משמעותי לחזות החיצונית ולעיצוב הפנים של המבנה.

 

אנו נעזור לכם להגשים את הרצון והצורך להחזיק משרד או בית עסק מרשים, ייחודי ונעים, מוביל רבים מבעלי העסקים לשכור משרדים ניידים וכן מבנים מסחריים יבילים אותם ניתן למקם בקרקע פרטית או מושכרת.

חזרה לקטגוריית מבנים יבילים

צוות האדריכלים המקצועי והותיק של החברה משקיע בחשיבה ותכנון ייחודי וחדשני, שמטרתו ליצור מבני משרדים ומסחר מובילים, אולמות תצוגה מרשימים שפשוט מתחשק להתגאות בהם.

מבני משרדים – מאז ועד היום

מבין המוסדות הותיקים בשימוש של מבני משרדים יבילים, ניתן לציין את צה"ל, שהיה מחלוצי המשתמשים במבנים היבילים כמבנה משרדי, ומאות מכולות ניידות משמשות כיום קצינים וחיילים כמשרדים קבועים או ניידים במקרים של יחידות השדה.

עם השנים, קיימת התקדמות משמעותית בחומרי הגלם, במורכבות המבנה, בשילוב התשתיות השונות ובתוצר הסופי. כל אלו הובילו את המבנים היבילים לכבוש מוסדות ציבוריים, יישובים קהילתיים וכן אזורי מסחר שונים, בעיקר פרטיים, הפרושים ברחבי הארץ.

יתרונות של מבני משרדים יבילים

אופי הבניה של המבנים היבילים החדשים, מאפשר להם מידות שונות, המותאמות אחת לשנייה באופן מודולארי ומאפשרות התרחבות למאות מ"ר של בנייה קלה צמודת קרקע, בגמישות והתאמה ייחודית לייעודו של המבנה.

המבנים כוללים אפשרויות התאמה שונות, כגון: הוספת חלונות, מטבחון, חדרי שירותים או כל פרט אחר.

חברתנו מספקת מבנים יבילים העומדים בתקנים המחמירים ביותר והם משיטת ייצורם מהמתקדמות שקיימת על כן הם איכותיים מאוד ועמידים בפני לפגעי מזג אוויר, מה שהופך אותם למבנים אידאליים בתנאי שטח, כמו אתרי בניה או שטחי אימון צה"ליים, אזורים קרים וכן אזורים חמים בארץ.

077-9975238

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר