משרדי מכירות | היחידה בניה מתועשת

משרדי מכירות

אנו מציעים משרדי מכירות ניידים על פי דרישה ליזמים וקבלנים ולכל דורש. אנו פעילים בתחום המבנים הניידים משנת 1991 ומספקים מענה כולל החל משלב התכנון האדריכלי ועד לתכנון הפנים וכמובן מספקים פתרון לוגיסטי כולל בהובלת המבנה, התאמתו והצבתו בשטח.

 

אנו מציעים משרדי מכירות ניידים למכירה אשר נבנים על פי דרישה או לפי סטנדרט או לחלופין מבנים שעוברים הסבה והתאמה לצרכים המשתנים שלכם.

משרדי מכירות ניידים למכירה

אלו מכם המתעניינים במשרדי מכירות ניידים, ודאי ישמחו לגלות את היתרונות הרבים של מבנים ניידים אלו. משרדי מכירות ניידים הם משרדים לכל דבר ועניין המשמשים על פי רוב חברות בניה וחברות נדל"ן באתרי הבניה השונים הפזורים ברחבי הארץ.

היתרון המשמעותי במשרדי מכירות ניידים הוא היכולת לשינוע שלהם ממקום למקום בגמר כל פרויקט והאפשרות למתג את המבנה.

חברות גדולות של פרויקטים בנדל"ן רוכשות משרד מכירות נייד משרדים יבילים וממקמות אותו בלב אתר הבניה, לרוב בסמוך לדירה או קומת המסחר לדוגמה של המתחם. בגמר הפרויקט, מניידת החברה את המשרדים הניידים שלהם ליעד החדש ובכך מאפשרת נגישות מלאה של לקוחות פוטנציאלים ליחידות הדוגמא, אך לא פחות חשוב מציעות לסוכניהם ונציגיהם מקום ממוזג, נעים ונוח לעבודת השיווק שטח שלהם.

כבר ידוע ומוכח שלקוחות פוטנציאלים, המגיעים לאותם משרדי מכירות ניידים נהנים ממיזוג, ממקום מקורה ומעיצוב חלל ואווירה ייחודית המוענקים למקום. הנאה זו והתנאים הנלווים משפרים את אחוזי המכירות באופן משמעותי.

משרדי מכירות ניידים להשכרה

חברתנו מספקת מגוון רחב של מבנים יבילים ובהם גם משרדי מכירות ניידים, בגדלים שונים ובאפשרות מודולארית והתאמה שונות ומגוונות כך שיתאימו לצרכי המשרד.

077-9975238

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר