השכרת מבנים לאירועים | היחידה בניה מתועשת

השכרת מבנים לאירועים

חברת היחידה להשכרה מספקת פתרונות השכרת מבנים לאירועים מכל הסוגים לתקופות קצרות או ארוכות. אנו מיציעים פתרון כולל המתחיל בהתאמת המבנה לצורך או שימוש במלאי קיים ועד פתרון לוגיסטי כולל המסתיים בהובלה והצבת המבנה בשטח.

 

* המבנים להשכרה לפי מלאי קיים, לחץ כאן ליצירת קשר

 

השכרת מבני שירותים ומקלחות לאירועיםהשכרת מבני קופות לאירועיםהשכרת חדרי VIP לאירועים
השכרת מבני שירותים ומקלחות לאירועיםהשכרת מבני קופותהשכרת חדרי VIP לאירועים

מבנים ניידים לאירועים

בפסטיבלים ובאירועי החוץ הגדולים, ישנה דרישה למבנים ניידים – לשירותים ניידים, מקלחות וקופות עבור הקהל המגיע לאירוע. מבני הקופות, השירותים והמקלחות, קיימים במספר גדלים ודגמים שונים- בהתאם לסוג האירוע, הקהל והצורך שקיים. ניתן להזמין בחברתנו מבנים ניידים ברמות גימור גבוהות – בכלל זה הפרדה בין שירותי/מקלחות נשים וגברים, שירותי נכים ומשתנות.

חברתנו מספקת פתרונות דומים גם באמצעות מכולות 20 רגל ו- 10 רגל והסבתן לשירותים ומקלחות או קופות.

חברתנו משכירה את המבנים או המכולות לפרקי זמן קצרים או ארוכים לפי דרישה. השירות כולל התאמת המבנה לצרכי הלקוח, הובלה והצבת המבנה/מכולה בשטח המיועד וכן חיבורי התשתיות.

מלאי המבנים שברשותנו, מאפשר התאמת השירותים והמקלחות לכל מטרה וצורך. ניתן להזמין כמה מכולות לאותו אירוע שיסופקו באופן מיידי. בתקופת הקיץ ידוע כי הביקוש למבנים אלו עולה ולכן רצוי כי מפיקי האירועים השונים ייערכו להזמנת המבנים זמן מה מראש, כדי לוודא שכל המבנים הניידים, יהיו זמינים לאספקה מצידנו.

מבנים לאירועים להשכרה היחידה להשכרה היא בעלת ניסיון רב שנים, בתחום השכרת מבנים ניידים כגון קופות, שירותים ומקלחות. אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מהיר, יעיל ואמין. אנשי הצוות המקצועי שלנו ילוו אתכם בכל שאלה או בעייה, לפתרון מידי ואפקטיבי – על פי הצורך בשטח.

המבנים או מכולות לקופות, כוללים מבחר דגמים וגדלים -ממבנה לפי דרישה של גודל (3/5 מ', 12/4 מ' ועוד) ועד מכולת קופה קטנה עם אשנב אחד, ועד מכולות קופות 20 רגל בעלות עד 12 אשנבי מכירה.

בכל אחת ממבני/מכולות הקופה, איבזור מלא וחדשני הכולל: מיזוג אוויר, אשנבים, הכנה לרשת אלחוטית וחיבורי תקשורת. כל זאת, במטרה לספק במהלך האירוע סביבת עבודה נוחה ויעילה למפעילי הקופה. הדגש בציוד שאנו מספקים הוא פראקטיות, המשולבת בנוחות מקסימלית, תוך התאמה אישית בין הצורך של הלקוח למבנה הנייד המסופק.

מבנים ניידים להשכרה לאירועים לפי הצורךשירותים ניידים - היחידה לבניה קלה

הקופות המסופקות על ידי היחידה להשכרה, הינן ברמת גימור ואיבזור גבוהה. אנשי הצוות שלנו ילוו אתכם מרגע ההזמנה ועד להצבת המבנה בשטח, תוך מתן מענה לכל שאלה. חשוב לזכור, כי בתקופת הקיץ הביקוש למבנים ניידים אלו גבוה מן הרגיל, ולכן כדאי שתערכו לכך ותקדימו לבצע את ההזמנה. במיוחד, אם מדובר בשטח פעילות גדול, ובו מספר כניסות ובהתאם כמה נקודות מכירה. הניסיון שלנו מוכיח – תכנון מוקדם חוסך זמן, אנרגיה וכסף.

חברתנו בעלת ניסיון רב שנים בתחום השכרת מבנים לאירועים, אנו מעניקים שירות מקצועי, ואמין. אחת מן המטרות שלנו, היא לאפשר לכם לקיים את האירוע בצורה אופטימלית, ולכן, כבר מרגע ההזמנה, צפו לשירות אישי ואדיב המלווה את השכרת המבנה, הובלה ישירות למקום המבוקש והצבתו של המבנה. כל זאת אנו מבצעים תוך הקפדה יתרה על עמידה בלוחות הזמנים אשר נקבעו מראש.

לקבלת הצעת מחיר להשכרת מבנה לארוע צרו קשר עוד היום 

077-9975238

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר