משרדים ניידים להשכרה | היחידה בניה מתועשת

משרדים ניידים להשכרה

חברות ציבוריות ופרטיות זקוקות לעתים קרובות, כחלק בלתי נפרד מהתנהלות העסקית, למשרד נייד אשר ישמש אותן לתקופה זמנית, עד לסיומו עם של פרויקט מסוים. משרדים ניידים להשכרה מורכבים מיחידות המשרדים הניידים שלנו, מעוצבות בנוחות מקסימלית, עם חלוקה פנימית של מטבחון, שירותים ומערכת מיזוג אוויר, לעבודה בסביבה נוחה ויעילה.

 

* המבנים להשכרה לפי מלאי קיים, לחץ כאן ליצירת קשר

 

המשרדים הניידים להשכרה שלנו מותאמים לכל סוג עסק, ומוצעים במבחר של דגמים וגדלים בהתאם לצורך המבוקש!

חזרה לקטגוריית השכרת מבנים ומשרדים

משרדים ניידים להשכרה – איך זה עובד ?

משרדים ניידים להשכרהניתן להשכיר את המשרדים הניידים לתקופות קצרות או ארוכות, כך לדוגמא, קבלני הבניה זקוקים למשרד מכירות באתר הבניה כדי להישאר פעילים בשטח, ולהמשיך ולקבל את בו את הלקוחות, המעוניינים לרכוש דירות.

קבלני הבניה הללו, יוכלו בהזמנה אחת, לקבל משרד נייד בשירות אישי, הכולל את השכרת המבנה, הובלה ישירות לשטח והצבת המשרד במיקום הנדרש.

המשרד הנייד מהווה אם כן, פתרון יעיל ונוח עבור עסקים שונים. כאשר הרעיון הוא, לאפשר לבית העסק להמשיך את התנהלותו באופן מידי, ופרקטי, מבלי להשקיע זמן ואנרגיה, באיתור מקום לניהול הפעילות השוטפת של העסק.

דווקא בעבודה בשטח חוץ מסוים, קיימת חשיבות רבה לפיקוח מקרוב, ובאמצעות המשרד הנייד אפשר לשמור על פעילות עסקית רציפה.

קצת על חברתנו בתחום המשרדים הניידים

דוגמא למשרד נייד להשכרהחברתנו, הינה בעלת ניסיון רב בתחום משרדים ניידים להשכרה ומבנים ניידים לשכרה למטרות מסחריות , אנו מציעים לבעלי החברות והעסקים הקטנים והגדולים כאחד, שירות המותאם באופן אישי לצרכי הלקוח, אספקה בזמן, יעילות ושירות ברמה אחרת.

אנשי התפעול שלנו יעמדו לרשותכם, מרגע ההזמנה ועד להצבת המבנה בשטח, תוך הקפדה על אספקת מבנה מעוצב, מאובזר במיזוג ועם חיבור לכל המערכות הטכנולוגיות הממוחשבות הנחוצות.

בעל עסק, אם נחוץ לך משרד נייד, ברשותנו כל הדרוש כדי לאפשר לך, להמשיך ולשרת את הלקוחות של העסק בשטח, במשרד המסופק ישירות אליך, מוכן לשימוש, בליווי צמוד של כל אנשי המקצוע שלנו.

צור קשר - היחידה לבניה מתועשת

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר