בניה קלה במגזר הדתי | היחידה בנייה מתועשת

בניה קלה במגזר הדתי – כל הדרכים לחסוך בדרך לבית פרטי משלכם

התכונות והשיטות הטבועות בבניה הקלה מתאימות מאוד לצרכים של המגזר הדתי.
קלות התכנון, מהירות הבניה ואפשרות מציאת פתרונות לשינויים עתידיים מקנים לבניה הקלה ייתרון ניכר אל מול מתודות אחרות הקיימות היום במשק.
יתרונות אלו מושכים קהלים רבים שנהנים מבניה איכותית מעוצבת ומודולרית.

 

היחידה לבניה - בית פרטי שנבנה בבניה קלה

צרו קשר היום עם היחידה לבניה, ואתם צעד אחד קרוב יותר לבית

צור קשר לפרטים אודות בניה קלה למגורים ובתים פרטיים

הבניה הקלה מהירה חסכונית וקלה

הבניה הקלה, זו אחת השיטות המהירות והחסכוניות כיום להשגת בית פרטי. רוב הישובים במגזר הדתי, בנויים על בסיס בתים פרטיים. בניית בית בשיטה הרגילה והמסורתית, מצריכה משאבים כלכליים רבים, שלא תמיד ניתן לאמוד את עלותם, כמו גם, משך הבנייה ארוך, דבר המייקר באופן טבעי את העלויות והופך למעמסה פיננסית. הבניה הקלה, הינה מתקדמת מאוד ומאפשרת תוך זמן קצר להגיע לבית מעוצב, חזק ועמיד והכי חשוב, חסכוני ביותר.
ישנם כמה יתרונות בולטים לבניית בית פרטי בבנייה הקלה.
יתרון ראשון – חסכון כספי :
הבניה הקלה זולה באופן משמעותי מכל שיטת בנייה אחרת. שיטת הבנייה הקלה, בנויה כך שמרבית העבודה על המבנה נעשית במפעל עצמו ובשטח מחברים את כל הדרוש לכדי מבנה אחיד ועמיד. אין צורך להביא אנשי מקצוע מטעמכם, שילוו את פרויקט הבנייה אלא הכול נעשה דרך החברה וכך נחסכות הוצאות רבות, דבר המוזיל את הבנייה והופך אותה להכי חסכונית שיש.
השני – חסכון בזמן:
הבניה הקלה, אורכת לרוב מספר חודשים, אם הכול מתנהל על פי התכנית. מדובר בשיטת הבניה המהירה ביותר. תוכלו תוך זמן קצר להיכנס לבית הפרטי שתמיד רציתם ולא לבזבז זמן יקר והוצאות מיותרות.
השלישי – מבנה עמיד ויציב:
בשל שיטת הבנייה המיוחדת בבנייה הקלה, אתם מקבלים מבנה שהינו חזק ועמיד במיוחד. הבתים בבנייה הקלה, נחשבים לבתים עם רמת בידוד גבוהה, המובילה לחסכון מהותי בהוצאות החשמל.
הרביעי – עמידה בלוח זמנים:
בשיטת הבנייה הקלה אתם מקבלים וודאות על תכנית הזמנים ויכולים להיערך כלכלית בהתאם.
אנשים רבים גרים בשכירות עד אשר הבית הפרטי שלהם מוכן, וזהו עניין כלכלי לא פשוט ולעתים מכביד ביותר. בשל צורת העבודה בשיטת הבנייה הקלה, ישנה יכולת עמידה בזמנים שתוכננו מראש, כך שלא תצטרכו להוציא כספים רבים על הארכת משך השכירות.
בבניה הקלה, תוכלו לדעת כמעט באופן מדויק מתי תוכלו להחזיק את המפתחות ביד ולהיכנס לבית חדש לעומת הבניה המסורתית, שבה יש צורך לעבוד עם אנשי מקצועי רבים, וכולם יודעים מתי מתחילים את הבנייה אך לרוב לא מתי מסיימים. כאשר ידוע, כי מרבית הבתים הפרטיים בשיטת הבנייה הרגילה, אינם מסתיימים לפי לוח הזמנים שתוכנן.
החמישי – בניה עם תכנית אדריכלית מקצועית :
רבים לא יודעים, אך הבניה הקלה מלווה ביעוץ של אדריכל מקצועי. אתם מקבלים את הבית שתמיד רציתם, במפלס אחד או שניים לפי בחירתכם. היתרון החשוב הוא שאת אנשי המקצוע אתם לא צריכים לחפש, הם מהווים חלק בלתי נפרד מהצוות של החברה המבצעת את הבניה, ויש להם את הידע המתאים להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.
השישי – בנייה בהתאמה אישית:
בין אם אתם זוג צעיר ובין אם אתם משפחה מרובת ילדים, הבית בשיטת הבנייה הקלה מותאם לפי הרכב וצרכי המשפחה. כאשר בתוך פנים הבית ניתן לייצר חלוקה פנימית לפי עיצוב פנים מקצועי ובהתאם לטרנדים המובילים בתחום.
יתרון שביעי ואחרון – בנייה ירוקה:
הבנייה הקלה, נחשבת לאחת השיטות החדישות והמתקדמות, וניתן לתכנן את הבית באופן המותאם לבניה הירוקה, כך שהבית יהיה חסכוני באנרגיה, בריא יותר והכי חשוב מועיל לכם ולאיכות הסביבה.

בית פרטי נבנה בבניה קלה

 

חסרונות הבניה בשיטת הבניה הקלה.

קשה לעמוד על חסרונות למול היתרונות הרבים שיש לשיטת בנייה זו, החיסרון אפשרי שניתן להצביע עליו, הוא בגמישות – כיוון שהבנייה נעשית במפעל ולא בשטח, צריך שהתכנית של הבנייה תהיה מסודרת ומאורגנת היטב, משום שאין מקום מאוחר יותר לשינויים דרסטיים.
רבים האנשים שאינם מכירים את יתרונות שיטת הבנייה הקלה, ובשל כך, מוציאים כספים רבים על הבנייה הרגילה ומוצאים את עצמם בסיום התהליך עם חובות והתחייבויות רבים ובלתי צפויים.
השיטה של בניה קלה למגזר הדתי היא אופציה אידאלית, חסכונית, קלה ומהירה ביותר להשגת בית פרטי, ואפילו בלי משכנתא. הבית מוכן לכניסה מידית, תוך זמן קצר ובעלות נמוכה. אתם גם חוסכים וגם מקבלים בית פרטי, נוח מרווח ומעוצב בהתאם לסגנון האישי שלכם.

לחזרה לקטגורית מאמרים מקצועיים בנושא בניה קלה

 

לפרטים נוספים או לקביעת פגישה צרו קשר באימייל או חייגו
צור קשר לפרטים נוספים

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר