מבני ציבור יבילים | היחידה בניה מתועשת

מבני ציבור יבילים

שטחי הנדל"ן הפנויים לבנייה ציבורית הולכים ומצטמצמים מיום ליום, ומוסדות ציבוריים רבים הנמצאים באזורים המאוכלסים בצפיפות רבה, אינם מסוגלים להתרחב כראוי ולספק את השירות הדרוש לאוכלוסייה.



חברתנו מספקת פתרונות של מבנים יבילים המאפשרים ניצול יעיל של שטחי קרקע ופתרון זה נותן מענה ישיר לצרכים השונים. מבנים יבילים מגיעים בגדלים שונים וניתנים להתאמה לכל סוג של מבנה ציבורי דרוש.

חזרה לקטגוריית מבנים יבילים

מבני ציבור יבילים – פתרון אידיאלי לפריפריה

פתרון אידיאלי למבני ציבור יביליםבישראל של 2014, תחנת משטרה שבחצרה מוצבים כמה משרדים יבילים המשמים חוקרים, שוטרים וכוח אדם נוסף הם מחזה שגרתי, וכך הדבר במוסדות ציבוריים אחרים.

למעשה אין הבדל ממשי בין המשרדים השונים, ומבנה יביל מתפקד ככל מבנה ציבורי אחר, בהבדל בולט אחד – הקמה מהירה, ובאותה מידה פינוי מהיר בעת הצורך.

אולם לא תמיד משמשים המבנים היבילים כמבני ציבור דווקא בגלל הצפיפות או הכורח. לעיתים פשוט מדובר במילוי תפקיד פונקציונאלי במקומות בהם אין הצדקה לבניית קבע.

כך למשל, יהווה מבנה יביל המשמש כמרפאה באזור מרוחק כפתרון איכותי ויעיל הרבה יותר ממבנה קבע, שכן במקומות מרוחקים השירות הרפואי הניתן לתושבים הוא על בסיס מספר ימים בשבוע בלבד, וביתר הזמן המבנה עומד ריק וחסר שימוש.

שימוש במבנים יבילים במועצות אזוריות

מועצות אזוריות רבות המשרתות אוכלוסייה קטנה מאד הפזורה על פני שטח גדול מאד, אינן זקוקות למבנים גדולים, והן מעדיפות לא פעם להשתמש במבנים יבילים כתחליף איכותי למבני ציבור המצויים בעיר.

בביקור קצר במתחם המועצה האזורית בבקעת הירדן למשל תגלו כי במקום ישנם חדר כושר משוכלל, תחנת כיבוי אש מהודרת, תחנת הצלה של מד"א, מעבדת שירות לחקלאים ועוד, כאשר כל המבנים שהוזכרו הם סוג כזה או אחר של מבנה יביל שעבר התאמה מושלמת לייעודו החדש.

נקודת השיטור המקומית, משרדי המועצה השונים ועוד, הם כולם מבנים יבילים שהוספו למבנה הקבע היחידי במתחם בו נמצאים משרדי המועצה הראשיים כמו לשכת ראש המועצה, וסביר להניח שבמועצות אזוריות אחרות המצב זהה ומקביל.

צור קשר לפרטים אודות מבני ציבור יבילים

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר