משרדי מכירות או תצוגה יבילים | היחידה בניה מתועשת

משרדי מכירות או תצוגה יבילים

משרדי תצוגה יבילים וכן משרדי מכירות יבילים הם אחוז בלתי מבוטל מכלל ההזמנות של מבנים יבילים וזאת כמובן בשל היתרון העצום של חברתנו על פני מתחרותיה, במתן שירותי השכרת מבנים יבילים וכן מכירתם או מכירת מבנים יבילים משומשים.

חזרה לקטגוריית מבנים יבילים

בחירה של משרדי מכירות יבילים ואולמות תצוגה יבילים היא הבחירה הנבונה ביותר, במיוחד בפרויקטים תקופתיים כמו למשל פרויקטים של מבני מגורים להם יש משרדים צמודים באתר הבניה ועוד.

מעבר לך, מבנים יבילים המשמשים לתצוגה ולמכירה מעוצבים ומשווקים ויזואלית באמצעים חדשניים ומתקדמים שלפעמים קשה ליישם במבנים רגילים וזאת כיוון שהם קבועים במקום אחד וההשקעה בהם לא תמיד משתלמת.

מבנים יבילים לתצוגה

מבנים יבילים לחדרי תצוגהכשאתם חושבים על אולם תצוגה, אתם מדמיינים אולם ענק, מרוצף ברצפה מבריקה, ויטרינות זכוכית ענקיות המכניסות את הנוף פנימה, ומגוון עצום של מוצרים המוצגים לראווה לטובת הלקוחות הפוטנציאלים.

האמת היא שרב אולמות התצוגה הם אכן כאלה או לפחות שואפים להיות כאלה, אולם מה יעשה בעל עסק המשתתף בתערוכה ומעוניין להציג את מוצריו, ואין לו את אולם התצוגה הענק אלא מוקצה לו שטח קטן בתערוכה ממש כפי שמוקצה למתחרים שלו?

ובכן, היום ניתן לשכור או לרכוש אולמות תצוגה יבילים אותם ניתן לשנע ממקום למקום ממש כמו כל מבנה יביל אחר והם מהווים פתרון מצוין בדיוק למטרה הזו.

כך גם כאשר מדובר במשרדי מכירות אותם מעוניין בעל העסק להעביר ממקום למקום, שכן לא יעלה על הדעת כי בכל אתר בו מתבצע פרויקט ייאלץ הקבלן לבנות גם משרדי קבע שיישארו בתום הפרויקט ריקים ועזובים, שלא לדבר על הצורך בכמות אדירה של אישורים והיתרים הדרושים לבניית קבע.

החיסכון העסקי הגלום במבנים יבילים

משרדי מכירות או תצוגה יבילים

כיום יכולים בעלי עסקים, קבלנים או אנשי מכירות גדולים, לשכור או לרכוש משרדי מכירות ואולמות תצוגה יבילים הזמינים להם לכל פרק זמן שיבחרו ובכל מקום. ללא היתרי בניה מיותרים, ללא צורך בהשקעה כספית אדירה וללא צורך בשמירה עליהם לאחר השימוש.

כפי שניתן לשכור רכב למטרת נסיעה בודדת, כך יכול היום איש העסקים הישראלי להתאים לעצמו את משרד המכירות הרצוי לו או את אולם התצוגה המועדף עליו, לשכור אותו לתקופת הפרויקט שלו, להתאים אותו באופן מושלם לצרכיו, ובתום הפרויקט להעביר אותו הלאה לפרויקט הבא, או לחילופין להחזירו לחברת ההשכרה.

למרות מה שניתן לחשוב במבט ראשון על העלות הגבוהה של הקמת משרד כזה או אולם תצוגה, הרי שמשרדי מכירות יבילים אינם כה יקרים אם משווים אותם לעלות הקמת משרד בבניה רגילה, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באולם תצוגה.

מבנים יבילים הם כיום מוצר זמין ושכיח, וההיצע בשוק וזמינות חומרי הגלם לתחום הוזילו את המחירים לרמה בה שכירת משרד מכירות הפכה לחלק בלתי נפרד מכל פרויקט גדול, שעלותו הכספית זניחה ביחס לתקציב הפרויקט כולו.

לסיכום נאמר רק שאם אתם מחפשים מרחבי ענק וויטרינות שמכניסות את הנוף פנימה, זה לא הפתרון האידאלי עבורכם, אבל אם אתם מחפשים עלות סבירה, יעילות מרבית והקמה מהירה יותר, זה בהחלט הפתרון המושלם עבורכם.

צור קשר לפרטים אודות משרדי מכירות או תצוגה יבילים

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר