מבנים ניידים למגורים, משרדים, אירועים ולהשכרה | היחידה בנייה מתועשת

מבנים ניידים

חברתנו מתמחה בהשכרה ומכירה של מבנים ניידים מכל הסוגים, באיכות בלתי מתפשרת וברמת עמידות הכי גבוהה שתמצאו בתחום זה, כאשר מגוון המבנים והפתרונות שאנו מציעים רחב מאוד ומתחדש כל עת בהתאם לטרנדים ולשינויים הטכנולוגיים בענף. 

פתרונות מבנים ניידים מחברת היחידה:

מבנים ניידים למגוריםמבני ציבור ניידיםמשרדי מכירות ניידיםמבנים ניידים לאירועים

מבנים ניידים באיכות בלתי מתפשרת!

המרכז הלוגיסטי שלנו נמצא ליד נתב"ג במושב גבעת כ"ח, ומתפרס על פני שטח גדול של כ-10 דונמים בהם מיוצרים ומאוחסנים שלל סוגי המבנים שלנו. מאחר ואנו מספקים שלל שירותים משלימים בתחום, כמו הובלה והשכרה של המבנים שלנו, אצלנו תמצאו פתרון לוגיסטי מהיר וכולל היוצר חבילת שירות זולה ואיכותית יותר משל מתחרינו.

אנו פועלים כל עת במטרה לספק ללקוחותינו, מבחר עצום ומגוון של מבנים בגדלים, דגמים, עיצובים וחומרים שונים ומיוחדים תחת קורת גג אחת. בין אם אתם מחפשים מבנה לשימוש מסחרי או מבנה למגורים, אנו מזמינים אתכם להתאים את המבנה הנייד באופן אישי לצרכים הייחודיים שיספקו אותכם.

  • הזמנה אישית של מבנה מגורים נייד – חולמים על אמבטיה גדולה? רוצים חדר אורחים נוסף? אולי מזווה שישדרג לכם את המטבח? לנו יש את הפתרון המושלם עבורכם, כיוון שאנו נתאים עבורכם את המבנה בדיוק לצורך שלכם, לפי מספר הנפשות בביתכם והחללים הנדרשים. להתאמה אישית של המבנה יש יתרונות רבים המאפשרים לכם ליצור את בית החלומות שתמיד רציתם והכל בליווי מלא של חברתנו, משלב התכנון ועד להנחת המבנה בשטח הייעודי.
  • הזמנה אישית של מבנה נייד לשימוש מסחרי – חברות ועסקים רבים מוצאים עצמם זקוקים למבנים בהזמנה אישית לשימושים שונים כגון: אולמות תצוגה, משרדי מכירה לפרויקטים של נדל"ן, מחסנים, כיתות לימוד ומשרדים. אנו נתאים עבורכם את המבנה בדיוק לצרכים שלכם, בעיצוב שתרצו, תוך ליווי מלא מתחילת הפרויקט עד סיומו.

לחצו כאן- לפרויקט מבנים ניידים לדוגמא

לחצו כאן- לפרויקט מבנים מגורים נייד לדוגמאנשמח לקבוע פגישת ייעוץ מסודרת על מנת שנוכל להבין את הצרכים שלכם ולהעניק לכם פתרון שלם ואופטימלי. 

077-9975238

  השאירו פרטים

בניית מבנים ניידים למכירה או להשכרה

כל אחד מהמבנים הניידים שלנו מותאם באופן אישי לצורכי הלקוח, תוך שהמומחים שלנו מתאימים עבורכם את המבנה בדיוק לצרכים שלכם ולעיצוב שתרצו, תוך ליווי מלא מתחילת הפרויקט עד סיומו.

מבנים ניידים למכירה – פתרון בנייה ולוגיסטי כולל

אנו מציעים ללקוחותינו מבנים ניידים למכירה על פי דרישה או לפי סטנדרט ידוע מראש.

לקוחותינו המעוניינים לרכוש מבנה נייד מקבלים פתרון כולל המתחיל בתכנון אדריכלי או התאמה של מבנה קיים לצורכי הלקוח ועד להובלת המבנה והצבתו בשטח הרצוי.

מבנים ניידים להשכרה

אנו מציעים ללקוחותינו מבנים ניידים להשכרה מכל סוג, על בסיס מלאי קיים או בהתאמה אישית לתקופות ארוכות וקצרות.

אצלנו תוכלו למצוא מבנים להשכרה לרבות משרדי מכירות, קופות לאירועים, בוטקה שומר נייד להשכרה, שירותים ניידים להשכרה, משרדים ניידים להשכרה ועוד סוגים רבים של מבנים לכל צורך ומטרה.

מבחר סוגי מבנים ניידים בהזמנה אישית

מבנים ניידים למגורים

חברתנו מספקת פתרונות כוללים בטכנולוגיות בניה קלה מתקדמות בתחום מבנים ניידים למגורים למכירה.

את המבנים שלנו אנו מציעים בשתי פורמטים עיקריים: האחד מבני מגורים ניידים למכירה על פי תכנון רצוי ובהזמנה אישית של הלקוח, או בהתאם למבחר תכניות מגובשות מראש (גם אלה בתיאום מול צרכי הלקוח).

מבני משרדים ניידים

אנו מציעים מגוון רחב במיוחד של מבני משרדים ניידים המוצעים למכירה או להשכרה בכל סטנדרט רצוי ובכל גודל שתרצו.

אנו מציגים מלאי גדול וזמין של מבני משרדים ניידים – בניהם משרדי מכירות מעוצבים או משרדי שטח פונקציונליים, המאפשר לכם לבחור בדיוק את המבנה לצורך שלכם.

לחברתנו ניסיון רב בנייה ייעודית של משרדי מכירות ליזמים או לחברות המעוניינות במבנה נייד המשמש כמרכז מכירות או תצוגה של דירות או לכל צורך אחר.

מבנים ניידים למבני ציבור

חברתנו מציעה מגוון רחב של מבנים ניידים אשר מותאמים למבני ציבור מסוגים שונים, בניהם: בתי כנסות, גני ילדים, מעונות יום, משרדים לגופים ממשלתיים, עיריות ומועצות מקומיות, מבני שירותים, מקלחות ניידות ועוד מבנים ציבוריים רבים.

מבנים ניידים לאירועים

אנו מציעים מגוון מבנים ניידים המותאמים לאירועים ספציפיים (בד"כ במתכונת של השכרה) דוגמת: קופות לאירועים, בוטקה נייד לשומר, מבני שירותים או מקלחות ניידים, משרדי מכירות ועוד.

לפרטים נוספים צרו קשר

077-9975238

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר