מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית | היחידה בניה מתועשת

מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית

חברתנו היחידה בניה מתועשת מציעה מגוון מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית. המבנים מגיעים במבחר גדלים ודגמים המותאמים לצרכים השונים. מבנים ציבוריים ניידים מיועדים לשימוש זמני או קבוע כדוגמת מועדונים, בתי כנסת, כיתות לימוד, גני ילדים ועוד.

אנו מלווים את הלקוחות עם צוות מקצועי להתאמה מלאה בין סוג המבנה הנדרש לצורך, באופן אישי ביותר. כמו כן, חברתנו עובדת מול מוסדות ציבור רבים, עיריות, מועצות מקומיות, משרדי ממשלה, חברות פרטיות ומעניקה להם פתרונות לפי הצרכים עבור סוגי מבנים שונים ומגוונים.

מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית

מבנה ציבור ניידים – פתרון יעיל וחסכוני

במקרים רבים, קיים צורך במבנה ציבורי נייד מסוים באופן מידי, ואין אפשרות להמתין עד לבניית מבנה קבוע. הפתרון הטוב ביותר במצבים אלו הינו, באמצעות מבנים ניידים שניתנים להצבה תוך זמן קצר, מוכנים לשימוש וכניסה מידית בחיבור למיזוג אוויר, לאינטרנט לכל התשתיות האחרות. המבנים מגיעים בדגמים רבים ובגדלים שונים וניתן להזמין מבנה בהתאמה אישית לכל לקוח או מטרה.

סוגי מבני הציבור הניידים כפתרונות זמניים:

  • מבנה שירותים ציבוריים
  • מבנה שירותי נכים
  • מבנה מקלחות
  • מבנה שומר
  • בתי כנסת
  • כיתות לימוד תקניות
  • גן ילדים 
  • ממ"מ נייד

התכנון של המבנה הנייד הציבורי צריך להיות בהתאם לקריטריונים של שטח, גודל, חלוקה פנימית, גובה, חיבורים לחשמל, ועוד. במסגרת ההתאמה האישית, נערכת פגישה עם הלקוח ובחינת הדרישות של המבנה הרצוי לו. את המבנים הניידים הציבורים ניתן להשכיר או לרכוש, כאשר הבחירה בין שני אלה תלויה בסוג השימוש הנחוץ ובמשך הזמן.

התאמה אישית של אופי המבנה

נכון וחכם להשקיע בהשכרת או רכישת מבנה נייד ציבורי איכותי, אשר ישמש אתכם לתקופה ארוכה, באופן הנוח ביותר, בדיוק כמו מבנה רגיל. ברוב המבנים ניתן לבצע חלוקה פנימית עם קירות גבס וכך לעצב את המבנה לפי הצורך המשתנה.

אנחנו ביחידה בניה מתועשת, מאמינים כי הלקוח צריך לקבל את השירות הטוב ביותר ולכן אנו משווקים מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית, כך שהמבנה יענה לכל הדרישות והצפיות באופן המדויק ביותר. השירות שלנו מקצועי, אישי ועם אחריות לכל אורך הדרך.

 

לפרטים נוספים או לקביעת פגישה צרו קשר באימייל או חייגו
צור קשר לפרטים נוספים

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר