בניית מבנים קלים | היחידה בניה מתועשת

בניית מבנים קלים

נכתב על ידי vgstudios בתאריך . פורסם בקטגוריה מדריכי בניה קלה.

כדי לקבל את הביצועים הטובים של בידוד בבניה הקלה, יש לבנות מעטפת אטומה או להתקין מוצר אטום – זו עבודה של איש המסגרת ואיש הבידוד. זוהי עובדה מוכחת כי ערכי בידוד נמצאים בסכנה על ידי דליפת אוויר בלתי מבוקרת למעטפת הבניין. זרמי אוויר עוברים דרך מפרצי קירות ותקרות ויכולים לעקוף את הבידוד. התוצאה גרועה כאילו לא היה שם מפרט טכני ולכך השלכות שיכולות לחזור ולרדוף את הקבלן .

 

077-9975238

 

 

בידוד בבנייה הקלה

בידוד ברמה הגבוהה ביותרכל מי שמתמחה באבחון ביצועי אנרגיה בבתים, מקבל זרם קבוע של שיחות מבעלי בתים, מנהלי נכסים, וקבלנים אחרים אשר מבקשים עזרה בבעיות הקשורות לאנרגיה. באופן מפתיע, רוב הבעיות הללו מתרחשות בבתים חדשים או בתים ששופצו לאחרונה.

בעיות נפוצות הן למשל חדירת רוח פרצים, צינורות קפואים, הוצאות חימום גבוהות, הצטברות קרח, ותלונות אחרות. ובכל זאת בניינים בבניה קלה נבנים ברמה גבוהה ועוברים בדיקת תקן  של בידוד, חלונות ודלתות, ומערכות מיזוג בעלות יעילות גבוהה. אז מה קורה?

מה שקורה הוא כשל הבניין במקרה שנבנה על ידי קבלנים שונים, כל איש בתחומו. הכשל הוא בנקודה שבה הממסגר מפסיק ואיש הבידוד מתחיל. בשלב זה, לפחות כאשר האיטום מטופל, תכנית הבנייה הטיפוסית הופכת להיות מעורפלת או לא שלמה. חוסר המשכיות זה מגביר את הסבירות כי לאוויר יימצאו פרצות לגישה לפנים המבנה. כל חלל, גדול או קטן, שנוצר בין מחסום האוויר ובין הבידוד הוא צינור אפשרי לדליפה.

מסגרת ישנה או חדשה

במבנה בנייה קלה, אם ישן ואם חדש, המטרה שלנו היא לא להפוך את הבניין אטום לחלוטין – זוהי מטרה חמקמקה במקרה הטוב – אבל כדי להפחית את הכמות של דליפה יש לנהל את הזרימה של כניסת אוויר ויציאה מהקליפה של המבנה. היעד הטיפוסי שלנו הוא בניין עם שיעור פסיבי של חילופי 1/10 ACH לשעה.

לכן כדאי להבין – מבנה בנייה קלה מאפשר חיסכון גדול מאד בהוצאות אנרגיה לעומת בנין מקביל בבניה רגילה – אלא שהתכנון והביצוע של עבודות הבידוד חייבים להתבצע באופן מקצועי ביותר ועם חומרי הבנייה והבידוד החדישים ביותר.

 

למעבר לקטגוריה בניה קלה

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר