מבני ציבור ניידים | היחידה בניה מתועשת

מבני ציבור ניידים

חברת היחידה לבניה קלה מתמחה בבנייה, הרכבה והסבה של מבנים ניידים לכל צורך, אנו מציעים לכם מבחר מבנים ניידים לשימוש משרדי ציבור שונים, בהתאמה אישית לצורכי המוסד ולשירותים הניתנים.

 

אחד הענפים הפופולריים ביותר לשימוש במבנים ניידים הם מבני ציבור, וזאת כיוון שלרוב מוקצה למוסדות ולגופים ציבוריים שטחים וקרקעות שלא בהכרח מנוצלים בהתאם לצורך. עם השנים עלה לשווקים הפתרון האידאלי של מבני ציבור ניידים ובאמצעותם, ניצלו המוסדות והראשויות המוניציפליות שטחים להרחבת השירותים.

כך למשל ניתן לראות תחנות משטרה קטנות, תחנות מד"א, תחנות כיבוי אש, מוסדות חינוך, מפעלים וגופים ממשלתיים נעזרים לא פעם ולפעמים באופן מלא במגוון מבנים ניידים, המתוכננים ומותאמים לצורכיהם.

מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית

מרבית מבני הציבור הניידים כלל לא נראים כאלו ומשתלבים בנוף הבנוי צמוד קרקע באופן מלא. ישנם מקרים שבהם תוכננה תשתית שלמה של מבנים ניידים שהוצבו במקום ומהווים סגנון חדש של בנייה מתקדמת.

החדשנות, המודולריות והיתרונות הרבים של טכנולוגיית בניה קלה, מעניקים לה יתרון משמעותי על פני התהליך הסיזיפי והארוך של בנייה מסורתית ולכן היא כה נפוצה בקרב מוסדות רבים ואף במגזר הפרטי, שבשנים האחרונות החכימו להעדיף מבנים ניידים יבילים.

היחידה בניה מתועשת מספקת מגוון פתרונות של מבני ציבור ניידים, בתכנון על פי דרישה או לפי תכניות סטנדרטיות המצריכות התאמות בגמר הפנימי, למוסדות ממשלתיים ולמגזר המוניציפלי.

אנו מציגים לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות התקשרות ושירותים לרבות מבני ציבור משומשים סטנדרטים או בהזמנה לפי תכנית אדריכלית רצויה, ומאפשרים ללקוח לבחור בין מבנים ניידים המוצעים למכירה או מבנים ניידים להשכרה לטווחי השכרה משתנים.

למידע נוסף לגבי מבנים ניידים בהתאמה אישית היכנסו לכאן – מבני ציבור ניידים על פי תכנון והתאמה אישית

 

 

להזמנת מבנה ציבורי צרו קשר עוד היום

טלפון - מבנים ניידים

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר