בניית מכולות למכירה | היחידה לבניה מתועשת

בניית מכולות למכירה

 

חברתנו מתמחה בבניית מכולות למכירה. המרכז הלוגיסטי של היחידה כולל את משרדי החברה ומפעל ייצור הנמצא ליד נתב"ג במושב גבעת כ"ח. המרכז מתפרס על שטח של כ-10 דונם שבו המכולות מיוצרות ומאוחסנות.

לחברה מלאי גדול של מבנים המאפשר סל מוצרים רחב ומגוון. בנוסף, יש ליחידה להשכרה חברת אחות העוסקת בתחום ההובלות והמנופים, דבר המאפשר מתן פתרונות לוגיסטיים מהירים, מגוונים וזולים.

חזרה לקטגוריית מכולות

מזה שנים נהוג להשתמש במכולות לצרכי תובלה, אבל מכולות שבונים באופן מיוחד יכולות לשמש גם להרבה יותר מכך. מכולות, כידוע, משמשות לתובלה ימית בכל העולם, והן שימושיות אף יותר שכן ניתן להעביר אותן גם על גבי משאיות או רכבות.

אך בזכות המבנה החזק של המכולות ובזכות היכולת לבנות מכולות ולהתאים אותן לשימושים נוספים ניתן ליהנות מיתרונות מגוונים. ברשותנו מערך מקצועי לבניית מכולות למכירה. המכולות שלנו יבילות, ניתן להעביר אותן בקלות ולמקם אותן באתר הנבחר של הלקוח.

בניית מכולות מכולות למכירה

ביכולתנו לבנות מגוון רחב מאוד של מכולות, מכל הסוגים והמינים. אנו מציעים ללקוחותינו לקבל אפילו מכולות מאובזרות לפי תעמם האישי. כמו כן, אנו מספקים גם מכולות ממוזגות, שיכולות לשמש לצרכים עסקיים וכמשרדים וכן כביתנים או מחסנים לכל מטרה. המכולות האיכותיות יכולות להגיע אליכם כשהן מרוהטות, עם מיזוג אוויר מובנה ואפילו עם הכנה לרשת אלחוטית. יש לציין, שבמכולות אנו יכולים להכין חיבורי תקשורת הדרושים לכם.

בשנים האחרונות סיפקנו מגוון רחב של מכולות, לרבות דגמים המשמשים כמשרדים. ניתן להזמין גם מכולות המשמשות כשירותים, הכוללות עד 10 תאים בעלי כניסות נפרדות. ניתן לרכוש אצלנו גם מכולות למגורים, צכולות לאחסון ומכולות שתשמשנה כאשנבי מכירה, בהן עד 12 אשנבים לממכר כרטיסים.

בניית מכולות מכולות למכירה

גם ביתני שמירה מצוינים יכולים להיות מבוססים על מכולות למכירה, אלה הן מכולות בסגנון בוטקה, בעיצוב מודרני ועם מיזוג. סוגים נוספים של מכולות שאנו מציעים – למשל מכולות המשמשות למקלחות וכן מכולות המשמשות כתאי הקפאה או קירור. לצורך המחשה, מכולות המקלחת שלנו הן בגודל 20 רגל ובהן 10 תאי מקלחת, בכניסות נפרדות.

יתרונות בניית מכולות למכירה

המכולות שאנו מציעים ובונים במיוחד ללקוחותינו הן בעלות מספר יתרונות חשובים ביותר. ראשית, מדובר במבנה חזק מאוד ועמיד. המכולה בעלת כושר עמידות מצוין הן בפני מזג אוויר קיצוני והן בפני ניסיונות לפריצה או גרימת נזק מיד אדם. כמו כן, ענו מציעים מכולות למכירה שבנויות באופן מבודד.

הבידוד יכול להיות מפני רעש וכן מפני חום או קור. כך ניתן להשיג סביבה הנוחה לעבודה מצד אחד או טובה לאחסנת מוצרים ממושכת מצד שני. לא פחות חשוב, את המכולה ניתן למקם ללא כל קושי באתר הרצוי. בניגוד למבנים בנויים רגילים, לא נדרשת פעולה מיוחדת או מורכבת. גם החיבור לתשתיות כגון חשמל ומים פשוט ומהיר. הכנסת המכולה לשימוש נעשית במהירות וללא קושי.

בניית מכולות למכירה

עוברים דירה? המכולה עוברת איתכם ללא בעיה

יתרון חשוב ביותר שראוי לציון מיוחד מתגלה כאשר בעלי המכולה צריכים לעבור דירה, למקום חדש. מדובר במבנה נייד, שקל מאוד לנתק ממקומו, גם אם קיים חיבור לתשתיות חשמל, מים, תקשורת וכדומה.

את המכולה ניתן להעביר כמו שהיא, באמצעות רכב משא. תוך שימוש במנוף מתאים מניחים אותה במקומה החדש ללא כל בעיה. לא משנה אם מדובר במכולה המשמשת בתוך קופות או שמדובר במשרד, מחסן ואולי מקלחות או שירותים, תוכלו לקחת אתכם את המכולה שלכם לכל מקום אליו תעברו, לכל מקום שבו תבחרו.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר עבור מכולות למכירה

טלפון - מכולות

 

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר