השכרת קרוואן בישראל - טיפים לשוכר | היחידה בניה מתועשת

השכרת קרוואן בישראל – טיפים לשוכר

נכתב על ידי vgstudios בתאריך . פורסם בקטגוריה מדריכי קארוונים.

כמאמר הפתגם "אתה לא יכול לנצח את הידע המקומי" – כאשר מתכננים השכרת קרוואן לטיול זה יהיה תמיד שימושי לשאול את חברת ההשכרה לגבי קבלת ייעוץ. הם יוכלו להצביע על המקומות המעניינים, לעדכן אותך מעת לעת על תנאי הכביש, לייעץ מה עליך לקחת עימך, מהם האתרים הטובים ביותר לקמפינג, זמני נסיעה בדרך וגם היכן הדגים עלולים לנשוך…

 

077-9975238

 

קרוואן להשכרה

חלפים

בעת הנסיעה באזורים מרוחקים במיוחד כדאי תמיד לקחת כמה חלפים איתך – לכל מקרה.  חגורות, צינורות, שמן למכונית שלך… אותו דבר ניתן לומר גם על הקרוואן – יש לוודא אם גם יש לו חלקי חילוף. אין דבר גרוע יותר מאשר פנצ'ר שהופך את החג הגדול לחג רע במיוחד בו נתקעת במרחק קילומטרים רבים מהציביליזציה… חלקי החילוף המינימליים צריכים להיות מיסבים, גריז, פיני נעילה וכיוב'. חלק מהחברות אפילו יכולות לתת לך כמה ברגים ואולי עוד כמה חלפים חשובים. גם אם אתה לא יודע לתקן את זה בעצמך, תמיד יש איזה נהג טוב לב בסביבה, שיעזור לך אם יש לך את החלקים וישלח אותך לדרכך.

צמיגים

תמיד יש לוודא שהצמיגים ששמו לך על הקרוואן השכור נועדו להתמודד עם תנאי השטח שאתה מתכוון להגיע אליו, והצמיג החילופי גם הוא באיכות טובה. עם המגוון הרחב של גודל צמיגים במכוניות מודרניות, אין זה סביר שהצמיג של על המכונית שלך לא יתאים כתחליפי עבור הקרוואן.

היה ונתקעת

חס וחלילה אם משהו נשבר ונתקעת – אבל זה קורה! רוב מועדוני הנהגים ושירותי דרך רק יעזרו עד גבול מסוים, במיוחד אם זה קרה לך באזורים מרוחקים. חשוב לדעת לפני שאתה יוצא לשטח, מהו מקום העזרה הקרוב, אם לתיקון ואם לגרירה – אחרת זה עלול להסתיים ממש יקר. ישנן חברות השכרה שגם אם תקח את הקרוואן לאזורים מרוחקים יתנו לך את המענה 24/7 ויהיו שם כדי לסייע אם הגרוע מכל יקרה.

שכירת תוספות

אין דבר גרוע יותר מעומס יתר על המכונית שלך. עם כל ציוד המחנאות אתה עובר לעתים קילומטרים רבים רק כדי לאסוף את קרוואן ההשכרה שלך. תמיד חשוב לבדוק עם חברת ההשכרה אלו תוספות זמינות להשכרה. חברות השכרה מסוימות יכולות לארגן עבורך סט שלם הכולל מצעים, כריות, שקי שינה, כוסות וסכו"ם, מקררים, צלחות, כלי בישול, סירים ומחבתות, מקלחות, כיסאות ושולחנות, גנרטור, אלונקת מחנה, פנסים וג'ריקנים. כל מה שאתה צריך לקחת בעצמך זה רק את  האוכל והבגדים שלך.

פינוקים

חלק מהאפשרויות היותר מפנקות כוללות מטבחים לא סטנדרטים, מקלחות, שירותים וחדרי שינה נוספים, הקיימים בחלק מן הקרוואנים להשכרה מעבר לסטנדרט. עיצובים חדשים ומוצרי קמפינג חדשים מגיעים לשוק מדי יום וגם בתחום זה יש חמישה כוכבים כמו בתיירות נופש רגילה.

מטבח מובנה

מטבח הקרוון יכול לבוא בכל אחד מכמה סגנונות. ממדף בסיסי לכיריים של ארבעה מבערים ואפילו ווק. בעת שכירת קרוואן, תמיד עדיף כדי לגלות את הסגנון של המטבח שלו ומה שהוא משלב. בדיוק כמו שאתה תתאים לעצמך את סוג האוכל שתבשל בדרך, חומרי הגלם שתקנה ואת המרשמים המתאימים לשהייה בשטח.

מה עוד צריך לברר

ישנן שאלות נפוצות רבות שאתה יכול לשאול, לפני שאתה מחליט על איזה קרוואן כדאי לשכור. מאחר שיש מותגים שונים וסוגים שונים של קרוואן להשכרה, ומומחים יכולים גם הם לייעץ לך, חשוב גם לך וגם למומחה המייעץ, להבין את כל הדרישות. כמו כן, חשוב להבין באופן מלא את המדיניות והנהלים של חברות ההשכרה, כדי למנוע כל אי ודאויות בהמשך הדרך . חלק מן השאלות שייתכן שתרצה לשאול אותם הן להלן :

  1. כמה זמן ייקח להקים את הקרוואן?
  2. האם הקרוואן עמיד בפני אבק?
  3. איזה סוג של רצפה יש לו?
  4. משקלו של הקרוואן
  5. האם יש לו בלמים
  6. האם התוספות הן מה שאני דורש
  7. איזה סוג של פתרון תקלות יש בשטח
  8. כמה מקום קיים בתוך הקרוואן
  9. מהן דרכי התשלום ותנאי התשלום
  10. האם הקרוואן מבוטח כולל צד ג'
  11. התנאים וההגבלות על הנהג כולל גיל
  12. האם יש הנחה על קרוואן להשכרה לטווח ארוך

 

לחצו פה לפרטים נוספים אודות קרוואנים להשכרה

077-9975238

שתפו אותנו:

לקביעת פגישה אנא השאר פרטיך


שם *


טלפון *


דואר אלקטרוני

מעוניין ב:


הודעה


משרדים, מפעל ותצוגה: ישראל פולק 31, קרית גת

מס' קבלן: 29530

מס' ספק משרד הביטחון: 11011426

הצהרת נגישות
אדסייט בניית אתרים
, קידום אתרים פרסום באינטרנט

Call Now Button
שלח הודעה
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?
צור קשר